Online marketing se během poslední dekády stal nedílnou součástí fungování každé firmy a pomocníkem každého živnostníka. Může vám přivést obrovské množství nových zákazníků, a proto je zapotřebí ho dělat dobře.
 
Pro laiky může být velmi těžké se ve všem vyznat a společnosti to ví. A někteří z nich toho využívají tím nejhorším způsobem. Mohou tak své klienty připravit o desetitisíce korun. Naštěstí existují ověřené firmy, na které se můžete spolehnout jako je SEOlight https://www.seolight.cz/kontakt. Abyste se nenechali napálit, podíváme se na pár osvědčených tipů.
 zapisování nápadů

Stabilní paušál

Často se stává, že si firma s klientem domluví určitou částku a tím to končí. Pokud máte na faktuře neustále stejnou částku a máte tam napsanou jen položku „SEO“, tak něco nehraje. Vždy se ptejte, jaké služby jsou v rámci daného paušálu poskytovány. V případě, že nedokáží jasně odpovědět, ukončete s nimi spolupráci. Jinak byste mohli přijít o spoustu peněz, a to úplně zbytečně.
 

Garantují první pozice ve vyhledávačích

Tohle je hloupost. První místo nedokáže zaručit nikdo, a to za žádných okolností. Jednoduše to není možné, proto se tím nenechte nachytat. Algoritmy se neustále mění a vždy chvíli trvá než se jim copywriteři a online marketéři znovu přizpůsobí. Pokud vám někdo slibuje, že se jako zázrakem dostanete na první příčky a zůstanete tam navždy, rozhodně mu nevěřte.
 prázdné myšlenky

Slibují nákup stovek odkazů za málo peněz

Nejjednodušší způsob, jak z klienta vytáhnout peníze. Některé společnosti nabízí nákup levných, ale kvalitních odkazů. Chyba lávky, protože odkaz se zakoupit nedá. Od aktualizace pravidel Google Penguin z roku 2012 to není možné.
 
Algoritmus Googlu se změnil tak, že se nedívá jen na klíčová slova, ale také na relevantnost celé webové stránky. Z toho důvodu vám uměle vytvořené odkazy vůbec nepomohou, ba naopak uškodí. Můžete se tak totiž dostat do nelibosti vyhledávače, který může daný web zablokovat a již ho vůbec zobrazovat nebude.