Těhotenství a porod zanechá na těle ženy značné stopy. Časopisy a internet nám ukazují slavné ženy, které se po porodu dostali zpět na svou původní váhu během neuvěřitelně krátkých časů. Máte pocit, že je dostat své tělo po porodu zpět do kondice téměř nepředstavitelné? Nemusíte se dřít jako slavné ženy, jděte na to pomalu a postupně, konec konců nemáte kam spěchat. Poradíme vám, jak být po porodu fit a zvládnout při tom péči o vaše dítě.
žena a kočárek
1)      Začněte pohybem
Začněte přiměřeným pohybem, choďte na procházky s kočárkem a trasu a tempo postupně zvyšujte. Můžete si časem také přidat náročnější terén v podobě kopců, pokud máte tu možnost. Až odezní veškeré poporodní bolesti, může při chůzi s kočárkem přidat občas i dřepy, posílíte tak stehna a zadeček.
Doma můžete začít s jednoduchými cviky, jako jsou výpady, sklapovačky a jiné, v době, kdy vaše ratolest spí. Pokud chcete namítnout, že nemáte dostatek času, můžete si pomoci nějakou aplikací. V dnešní době je aplikací zaměřených na posílení těla velké množství a jednotlivé cvičení může zabrat pouze 10 minut denně.
2)      Namažte se
V drogeriích a lékárnách je také obrovský výběr zpevňujících krémů, krémů proti celulitidě a krémů pomáhajících při hubnutí. Využijte jejich pomoc, při pravidelné aplikaci na problematická místa, vás výsledek mile překvapí.
3)      Upravte si jídelníček
Do jídelníčku zařaďte převážně zdravé potraviny a nezanedbávejte pitný režim. Péče o dítě je velmi náročná a vy potřebujete mnoho sil a energie. Pokud vám to vaše situace umožní, najezte se alespoň jednou denně v klidu a jídlo si vychutnejte.
silueta těhotenství
4)      Pomoc odborníka
Může se stát, že se na hubnutí a dostávání se zpět do formy nebudete cítit. Můžete tedy využít služeb nějakého odborníka, ať už fitness trenéra nebo dietního specialistu.
Nezapomeňte na staré pravidlo, že ve dvou se to lépe táhne a zapojte svého partnera nebo kamarádku. A pokud se vám hubnutí po porodu nedaří rychle, nezoufejte, jste přece máma a to je to největší štěstí.